Studiu: Majoritatea antreprenorilor ar infiinta din nou o companie, desi sunt nemultumiti de taxe

0
9

Majoritatea antreprenorilor intervievati (89%) ar infiinta din nou o companie, desi sunt nemultumiti de taxe si intampina dificultati in ceea ce priveste veniturile, potrivit unui studiu realizat de Metro si publicat joi.

Potrivit studiului, 89% dintre antreprenorii spun ca daca ar fi sa o ia de la capat, si-ar deschide din nou afacerea proprie, chiar daca intampina dificultati precum instabilitatea in ceea ce priveste veniturile (39%), eforturile depuse pentru a gasi noi oportunitati de business (31%) si taxele mari (45%).

O alta mare provocare cu care se confrunta este lipsa personalului calificat. Peste jumatate dintre antreprenorii romani chestionati au confirmat ca este foarte greu pentru ei sa gaseasca angajatii potriviti, iar 87% dintre acestia considera necesare investitiile in pregatirea personalului necalificat.

Prezenta online a afacerilor independente

Consumatorii sunt atenti inclusiv la recenziile pe care le primeste, spre exemplu, un restaurant. Astfel, mai mult de jumatate dintre romanii chestionati (69%) nu ar merge intr-un restaurant cu recenzii negative. In plus, 32% dintre ei ar evita un local care nu are un site pe care sa poata consulta meniul, iar pentru un procent similar este important ca restaurantul sa aiba optiunea de a face rezervari online.

Peste 80% dintre antreprenori sunt constienti de nevoia utilizarii instrumentelor digitale pentru eficientizarea proceselor lucru.

Daca numarul afacerilor independente s-ar reduce, 58% dintre romanii intervievati considera ca cel mai mult le-ar lipsi serviciile personalizate si produsele unice pe care le pun la dispozitie astfel de businessuri. Mai mult de jumatate dintre consumatori sustin ca le-ar lipsi si calitatea produselor si a serviciilor. 59% dintre romani apreciaza, de asemenea, si sustinerea pe care afacerile independente o acorda producatorilor locali.

Structura de site si un instrument de rezervari, gratuite

Pentru a creste vizibilitatea afacerilor independente, Metro pune la dispozitie propriile instrumente care sa ajute businessurile sa fie prezente in mediul online. Compania a pus la punct un website care poate fi personalizat printr-un sistem modular si un software pentru rezervari care poate fi integrat in acest model de site, fara costuri.

Metro a lansat „Ziua Afacerii Tale” in 2016 pentru a creste vizibilitatea afacerilor independente. Campania va avea loc pentru al patrulea an consecutiv in mai mult de 25 de tari.

Metro a realizat un studiu in randul a 10.000 de oameni din 10 de tari, dintre care 1.500 de antreprenori. Tarile participante sunt Cehia, Franta, Germania, India, Italia, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Turcia. In Romania, studiul a fost realizat pe 1.000 de consumatori, dintre care 150 de antreprenori.

Metro opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, Metro a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde de euro.

Metro Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor Metro Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate doua centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.